Kaarinan Työpaikkaliikunta ry

Kaarinan Työpaikkaliikunta ry – 45 vuotta liikunnan iloa työpaikoilla

SÄÄNNÖLLISTÄ TOIMINTAA

Rantalentistä miehille ja naisille
Olemme aloittamassa rantalentistä Littoisten Järvelän biitsikentillä. Ensimmäinen kerta keskiviikkona 3.6. klo 17.00. Katsotaan, sopiiko tämä aika ja paikka - jollei, muutetaan.

TULEVAA TOIMINTAA

- Mahdollisesti lyhyt vaellus Kurjenrahkalla kesällä
- Rantalentisturnaus elokuussa
- Tutustuminen Padeliin syyskuussa
- Salibandyturnaus loka-marraskuussa

MENNEET TAPAHTUMAT

Salibandyturnaus

Salibandyturnaus pelattiin KiloSportissa Kaarinassa lauantaina 9.11. Alkupelien jälkeen tilanne oli se, että neljästä joukkueesta kolme oli pelannut samalla tavalla: kaksi voittoa ja yksi tappio. Lisäksi kaikkien näiden joukkueiden tehtyjen maalien ja päästettyjen maalien ero oli sama eli neljä. Finaaliotteluun pääsijät (MacTEAM ja Kaarinan kaupunki) ratkesivat keskinäisten otteluiden perusteella. Finaalissa MacTEAM voitti Kaarinan kaupungin maalein 5-2. Tässä lopputulokset:
1. MacTEAM
2. Kaarinan kaupunki
3. Okartek
4. MacÄMMÄT

Voittajajoukkue MacTEAM:

Hopeajoukkue Kaarinan kaupunki:

Rantalentisturnaus - Kaarinan mestaruus 2019

Rantalentisturnaus pelattiin Järvelän beach-kentillä keskiviikkona 28.8. Kaarinan mestaruuden vei Trafotekin joukkue, toiseksi ylsi Kaarinan Lukio joukkue, kolmanneksi TPL-tiimi, neljänneksi Almaco ja viidenneksi Ristikallion Rantarokkaajat.

Joukkueet pelasivat kukin yhden ottelun toisiaan vastaan ja jokaisesta erästä sai pisteen. Loppupisteet: Trafotek 8, KaLu 6, TPL-tiimi 4, Almaco 2 ja RiRa 0.

Kysyttävää? Ota yhteys sihteeriimme:

Marja Rajalampi
Sähköposti: marja.rajalampi@gmail.com
Puh. 040-5966663

ks.myös Suomen kuntoliikuntaliitto ry

RastiPiikkiö (aikuisliikuntaa tarjolla: mm jumppaa, sauvakävelyä, lihaskuntoharjoituksia, suunnistusharjoituksia)

Archipelagia Golf

Kaarinan kaupunki_Liikunta ja ulkoilu